Dużo zrobiliśmy

Robimy jeszcze więcej, a możliwości mamy nieograniczone
CoNowego?
"Dlaczego warto outsourcować?" - Wspólna kampania Teleperformance Polska i Fundacji Pro Progressio
07.08.2017

"Dlaczego warto outsourcować?" - Wspólna kampania Teleperformance Polska i Fundacji Pro Progressio

Czy warto rozważyć outsourcing? Gdzie zacząć? Na jakie elementy należy zwrócić szczególną uwagę? Jak można mieć pewność, że outsourcing jest właściwym modelem dla Twojej firmy?
 

Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie Państwo w specjalnych raportach przygotowanych przez Teleperformance Polska. Co tydzień będziemy publikować jeden raport dotyczący kluczowych zagadnień związanych z outsourcingiem contact center. Zachęcamy do lektury!

Już teraz zapraszamy do zapoznania się z pierwszym raportem dotyczącym korzyści płynących z outsourcingu contact center: https://goo.gl/r3hhNn 

 

 

Bądź na bieżąco