Dużo zrobiliśmy

Robimy jeszcze więcej, a możliwości mamy nieograniczone
CoNowego?
Mariusz Odkała - Tygrys Biznesu 2017
18.06.2018

Mariusz Odkała - Tygrys Biznesu 2017

W dzisiejszym wywiadzie rozmawiamy z Mariuszem Odkałą, Prezesem Teleperformance Polska, o branży Call Contact Center.

  • Czego obecny klient oczekuje od branży Contact Center?
  • Czy szybki rozwój automatyzacji procesów negatywnie wpłynie na branżę Call Contact Center? 
  • Jaka jest definicja Customer Experience według Teleperformance?

Zapraszamy do lektury: https://bit.ly/2MCblnh


Lista Tygrysów Biznesu jest subiektywną oceną Fundacji Pro Progressio. Każdego z wymienionych Tygrysów Biznesu rekomendujemy jako eksperta w dziedzinie budowania relacji biznesowych. Pełna lista znajduje się w Rocznym Raporcie Pro Progressio 2017 dostępnym do pobrania pod poniższym linkiem: https://goo.gl/Vm1E3g

Bądź na bieżąco Zapisz się na newsletter: